مهمان‌کُشی در عید نوروز | قاتل یک ساعته دستگیر شد

در تداوم تحقیقات ماموران انتظامی ۱۸ قائمیه اسلامشهر، مشخصات فرد قاتل بدست آمده و در عملیاتی ویژه، قاتل در کمتر از یک ساعت و قبل از هر اقدامی دستگیر و ۲ قبضه سلاح سرد نیز از وی کشف شد.
مهمان‌کُشی در عید نوروز | قاتل یک ساعته دستگیر شد
کد خبر : ۶۱۶۴۵

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیری فرد قاتلی که بر اثر اختلافات شخصی، فرد ۳۷ ساله را در سعیدیه اسلامشهر به قتل رسانده و متواری شده بود، خبر داد.

سرهنگ محمد علیزاده اظهار کرد: ساعت ۶ صبح روز جمعه ۱۰ فروردین ماه، ماموران کلانتری ۱۸ شهرک قائمیه شهرستان اسلامشهر از وقوع یک فقره قتل در شهرک سعیدیه مطلع شده و بلافاصله جهت رسیدگی موضوع به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر افزود: در بررسی اولیه ماموران انتظامی و آغاز تحقیقات محلی مشخص شده در پی وقوع نزاع و درگیری میان دو نفر در منزلی در منطقه سعیدیه اسلامشهر، فردی به دلیل اختلافات شخصی، مهمان خود را به ضرب چاقو مجروح کرده و از محل متواری می‌شود و فرد مجروح جهت درمان به بیمارستانی در اسلامشهر منتقل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فرد مجروح در بیمارستان فوت می‌کند، تصریح کرد: در تداوم تحقیقات ماموران انتظامی ۱۸ قائمیه اسلامشهر، مشخصات فرد قاتل بدست آمده و در عملیاتی ویژه، قاتل در کمتر از یک ساعت و قبل از هر اقدامی دستگیر و ۲ قبضه سلاح سرد نیز از وی کشف شد و متهم جهت سیر مراحل قانونی در اختیار پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر قرار می‌گیرد.

سرهنگ علیزاده در پایان با اشاره به اینکه ۲ نفر دیگر حاضر در این صحنه دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان، هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به هنجارشکنی اجتماعی و برهم زننده نظم و امنیت را، به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا اقدام لازم از سوی پلیس صورت گیرد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
فارس
مجله زندگی
ارسال نظر